27 april 2023 - Lazise, Italië
Ik stop met reislogger en stap over op Polarsteps. Als je me wilt blijven volgen, stuur me dan even een appje, dan stuur ik je een uitnodiging. Groetjes lies
- Godelieve: Snel naar t mooie weer.
- Jacques: En nu als de sodemieter naar…
- Nicole: Veel plezier 😄!
- Monique: Aanhaken en gáán! ☀️😎💪
- MARGA VAN Dijck: En nu op naar de zon, geniet…
Alle reacties »