Dag 3

23 april 2019 - Moss Landing, California, Verenigde Staten

De dag van het Amerikaanse ontbijt en De Camper! Dat Amerikaanse ontbijt hebben we in een retro-jaren-50-diner geval gedaan, echt superleuk en een goede start van de dag. Na nog wat in SF te hebben rondgewandeld hebben we rond 12 uur de Bart gepakt naar San Leandro. Daar werden we na een telefoontje al snel opgehaald en konden we de glimmende campers aanschouwen.  Na het nodige papierwerk en een instructieronde in en om de camper waren we klaar voor vertrek. Wij wel, maar de camper niet.... de generator werkte niet naar behoren. Dus de camper werd accuut belegerd door een aantal handige mannen, en na een kort proefritje mochten we vertrekken. Wim achter het stuur, wat een bakbeest! We hebben geteld,  er kunnen 7 personen in! En wij zijn met zijn tweeen!

Al met al waren we niet al te vroeg meer,  en we besloten ivm de verkeersdrukte, maar eerst op weg te gaan, en bij Moss Landing boodschappen te doen. Maar in Amerika kun je rustig alles met een factor vermenigvuldigen. Big,  bigger,  biggest,  maar ook long,  longer en longest. En dat alles in miles staat aangegeven helpt dan ook niet mee. Na het melden op de camping (wat vreselijk, en dat voor ruim 70 dollar), het snel plunderen van de dichtstbijzijnde Wallmart (280 dollar), het aansluiten van de full hook up (waar is nou de electriciteitsaansluiting gebleven) was het uiteindelijk tegen 9 uur dat we aan een gebakken ei met bacon zaten. Koffers uitpakken en camper inrichten doen we morgen wel, voor we op weg gaan langs de kust.

Resumé: een volle dag,  met een lach en een traan (van Lies, eindelijk de camper). SF hebben we in ons hart gesloten, de camper is nog wennen, maar we hebben leeftocht voor een week ingeslagen, dus dat is dan weer een gerust gevoel!

1. MARGA VAN Dijck:
    23 april 2019
    Wat een feestje om alles te lezen! Heerlijk dat jullie er zo van genieten en voor ons is het weer voorpret!
  2. Godelieve:
    23 april 2019
    Leuk om te lezen. Veel plezier met de camper.
  3. Stina:
    23 april 2019
    Zo leuk om jullie ervaringen te lezen!
    En wat een fantastisch weer hebben jullie! Die foto van de brug in SF zonder fog, prachtig! Veel plezier en avontuur in de camper!
  4. Anke:
    23 april 2019
    Lekker genieten met de camper!!
  5. Anne Marie:
    24 april 2019
    Jaaaa jullie eigen huis! Dit wordt genieten