Dag 5

25 april 2019 - Yermo, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg op en vertrokken. We hadden een lange reisdag voor de boeg. In Cayucos de camper aan zee geparkeerd voor een laatste blik op de oceaan. Koffie gezet, foto’s van de pier gemaakt en na een praatje met een local bleek ik gisteren toch echt de spuit van een walvis te hebben gezien. Na een mooie en lange tocht door uitgestorven gebieden, via solar ranch (ja, het bestaat, zonnepanelen zo ver je kunt kijken) en nog meer heuvelen, ineens in een werkelijk afgrijselijk gebied. Jaknikkers, olievelden, rotzooi, desolaat. Dan ineens plantages, mooi berggebied, en woestijn. Weer desolaat. En met zijn allen als een soort road train met dezelfde snelheid achter elkaar aan rijdend. En dat uren lang. Ik voelde me een soort queen of the road, maar was blij dat de gereserveerde camping in zicht kwam. Het is hier heet. Plons in het minizwembadje en airco aan. Weer vroeg onder de wol, morgen eerst naar een ghost town en dan op naar route 66!

1. Mirjam:
    25 april 2019
    Veel afwisseling dus. Van een strand vol zee olifanten naar veld vol zonnepanelen. Maar vooral groots lijkt mij. Geniet in jullie big camper met airco, zo te zien aan de temperatuur wel erg fijn.
  2. Nève:
    25 april 2019
    Get your kicks @ Route 66!
  3. Jacques:
    25 april 2019
    Elke dag benieuwd naar het volgende verslag ;-)
    Leuk hoor!
  4. Stina:
    25 april 2019
    in Death Valley is het nog heter :) leuk hoor om jullie zo te volgen!
  5. Wim en Hannie:
    25 april 2019
    Wat een leuk verslag van deze bijzondere reis, en wat een indrukken krijgen jullie van dit deel van Amerika!!
  6. Tessa:
    25 april 2019
    Wat super leuk om dit allemaal te lezen! Heel veel plezier daar samen, genieten!!
  7. Lucy:
    28 april 2019
    Ha Lies en Wim,
    Wat een geweldige verhalen en mooi om te lezen.
    Genieten doen jullie zeker.
    Liefs Lucy.