De voorbereidingen!

13 april 2019 - Wijhe, Nederland

Daar is ie dan, het eerste verhaal! Na maanden van voorbereiding, lezen, puzzelen, verzamelen, regelen, wikken en wegen, valt alles op mijn bureau op zijn plaats. In een paar mapjes een hele camperreis samengevat! Het worden nog een paar drukke werkdagen. Maar over 7 nachten is het dan echt zo ver. Om 4 uur ‘s ochtends staan we met koffie en broodjes klaar om door AnneMarie en Floris naar Schiphol te worden gebracht. Een raar idee dat de volgende blog vanuit San Francisco gepost gaat worden!

1. Andre en Mirjam:
    13 april 2019
    Hoi Wim en Liesbeth, nog veel succes met de laatste voorbereidingen en natuurlijk een hele fijne reis toegewenst. Geniet ervan!
  2. Wim en Hannie:
    14 april 2019
    Wat leuk om op deze manier mee te kunnen leven met jullie Amerika avontuur! Dat wordt genieten.
    Wim & Hannie
  3. Mirjam:
    15 april 2019
    Succes met de laatste voorbereidingen, we gaan jullie volgen. Goeie reis alvast
  4. Anita:
    16 april 2019
    Wat een super fijn vooruitzicht deze reis, dat wordt enorm genieten 😀!
  5. Johan de de Graaf:
    19 april 2019
    Hallo Wim en Liesbeth, leuk idee om zo ook anderen mee te nemen op reis 👍. Ik ga proberen jullie zoveel mogelijk te volgen. Veel plezier en probeer niet elke minuut te organiseren, houd ook tijd voor verrassingen.
    🇱🇷🇳🇱
  6. MARGA VAN Dijck:
    19 april 2019
    Hoi Lies en Wim, hele goede reis en vooral lekker genieten!