Dinsdag 10 en woensdag 11 mei

12 mei 2022 - Banning, California, Verenigde Staten

De dagen stonden in het teken van woestijn en oase’s.

Les 1 als je de woestijn in gaat: neem per uur dat je wandelt minstens 1 gallon water mee. Dus de kamelen doen nog steeds goed dienst!

Gisteren Joshua Tree NP beleefd. Was supermooi! We hebben twee erg mooie wandelingen gemaakt, en ons toch wel verbaasd over mensen van japanse origine, die in nederland tussen de tulpen gaan staan voor een foto, in zuid frankrijk tussen de lavendel, en hier dus tussen de bijzondere cactussen (voor de duidelijkheid: ook hier stonden bordjes dat dat niet de bedoeling is, net zoals bij de tulpen- en lavendelvelden).

Vandaag bij Palm Springs een wandeling van 4 uur door een oase, die helaas de beloofde waterval aan het einde niet liet zien; hij stond droog. En als je dan toch in Palm Spring bent, kun je de aireal tramway eigenlijk niet overslaan. Dus we zijn ook nog omhoog gesjeesd! Leuk te zien dat hij van doppelmaier is, de fabriek die ook alle kabelbanen in de Alpen maakt. Geeft een fijn vertrouwd gevoel!